- Locatie
Raadzaal
- Voorzitter
- C.H. Sijtsma-van Nieuwkerk
- Toelichting
-
Dit betreft een fysieke vergadering. Vanwege de Corona-maatregelen is de capaciteit op de publieke tribune beperkt. Publiek wordt verzocht de vergadering via de webcast te volgen. Indien u de vergadering in het gemeentehuis wil bijwonen, dient u zich aan te melden via griffie@dronten.nl
- Agenda documenten
Uitzending
Agendapunten
-
1Opening en mededelingen
-
2Vaststellen agenda
-
3
De raad wordt geconsulteerd over de volgende vragen:
1. In de kadernota heeft het college uw inbreng van de raadsconsultatie op 10 maart 2021 nader uitgewerkt. Is dit wat u betreft compleet? Wat wilt u het college nog
meegeven over deze uitwerking?
2. U treft in de kadernota verschillende opties aan. Opties van doelen (met bijbehorende activiteiten) die gehandhaafd blijven of die kunnen vervallen. Welke doelen (met bijbehorende activiteiten) moeten wat u betreft absoluut gehandhaafd blijven en welke doelen (met bijbehorende activiteiten) kunnen wat u betreft vervallen?
3. In deze consultatiebrief schetsen wij het proces zoals wij dat voor ons zien tot aan de begroting en verder. Kunt u zich vinden in dit proces? Wat wilt u het college hier nog in meegeven?
Portefeuillehouder: gehele college
Behandeling:
Introductie voorzitter
Eerste ronde langs de fracties, geven reactie op de consultatiepunten
Reactie college
Indien nodig tweede ronde langs de fracties
Afronding
Bijlagen
-
4
Vragen dienen uiterlijk 24 uur voor deze vergadering schriftelijk bij de griffie te worden aangeleverd.